Používáte webový prohlížeč Internet Explorer 11, který již není podporován. Naše stránky se proto nemusejí správně načítat.
Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

EWM SAP Administrátor skladu - Centrála Plzeň

ELFETEX, spol. s r.o.
elektrotechnický velkoobchod

Jsme firmou orientující se na „dobré vztahy“ a víme, že úspěšnost firmy stojí hlavně na jejích zaměstnancích. 

Jsme jeden z lídrů na trhu s elektroinstalačním materiálem, svítidly a FVE sortimentem. S rozsáhlou sítí 28 poboček a e-shopem jsme vždy blízko k našim zákazníkům. Na pobočkách působí odborníci poskytují individuální služby na míru našim zákazníkům a s naším centrálním skladem, kde jsou k dispozici vyšší stovky tisíc položek zaručujeme okamžitou dostupnost a rychlé dodání potřebných produktů.

Obrat firmy v řádech miliard Kč má kontinuální rostoucí trend, čímž se řadíme mezi stabilní a stále rozvíjející se společnosti.

Jsme členem celosvětové supiny Würth.

Právě obsazujeme pozici EWM SAP Administrátor v centrálním skladu v Plzni.


Jste analytický typ se zálibou v práci s daty a systémy? Baví Vás řízení logistických procesů a optimalizace skladových operací? Připojte se k našemu týmu jako EWM Administrátor!

Co bude Vaší náplní práce:        

  • Práce se SAP EWM (Extended Warehouse Management) systémem – podpora a řízení toků zboží v našem skladu.

  • Provádění uzávěrek, správa materiálových toků a skladových operací.

  • Spolupráce na vylepšení a optimalizaci skladových procesů.

  • Řešení provozních problémů, monitoring skladových toků a komunikace s kolegy.

  • Budete pracovat ve dvousměnném 8h režimu = Ranní a odpolední směny PO-PÁ

  • Úzká spolupráce se směnovým mistrem.

Co musíte mít a umět, abyste k nám mohl nastoupit:              

  • Nutná praxe na obdobné pozici ve skladovém hospodářství.

  • Nutná znalost a praxe se systémem SAP EWM nebo podobným systémem.

  • Analytické a technické myšlení – schopnost hledat řešení a optimalizace procesů.

  • Komunikativní a týmová osobnost, ochota ke spolupráci.

  • Samostatnost a asertivní jednání.

  • Komunikativní angličtina pouze výhodou.

My Vám nabízíme:                  

  • Fixní mzdu a dosažitelné měsíční bonusy.

  • 25 dní dovolené.

  • Dodatkovou dovolenou za odpracované roky (až 6 týdnů).

  • Dotované stravování v naší kantýně.

  • Benefitní program na zábavu, vzdělávání nebo posílení zdraví 6.000 Kč ročně.

  • Odměny za pracovní a životní jubilea.
  • Práci v příjemném a přátelském pracovním prostředí.

  • Po prvním roce příspěvek na penzijní pojištění 500 Kč měsíčně.
  • Pracovní doba  ranní a odpolední směny 8 hod pondělí až pátek.

Zaujala vás tato pozice?
Vyplňte formulář a my se vám obratem ozveme.