Často kladené dotazy
Lze v Elfetexu platit kartou nebo na fakturu?
- Ano, ve všech našich pobočkách lze platit kartou a po podepsání rámcové smlouvy lze rovněž odebírat zboží na splatnost.
Mohu měnit zakázku, kterou jsem objednal přes e-shop ještě před dodáním?
- Zakázku můžete změnit v době od 7:00 - 17:30 zprávou na eshop@elfetex.cz nebo na telefonním čísle: 377 432 375.
Jak se dozvím, v jakém stavu je moje zakázka?
- Stav vaší zakázky zjistíte ve správě účtu v sekci objednávky. Po expedici nebo při přípravě zakázky na pobočce vám bude zaslána SMS a e-mail.
Zaveze Elfetex zboží na stavbu?
- Ano, zboží vám po předchozí domluvě zavezeme, kam budete potřebovat. Zavážíme i mimo regiony našich poboček. Cena za dopravu je kalkulována individuálně.
Kdy mi přijde zboží, pokud je skladem?
- Při objednání zboží skladem do 18:00 obdržíte zásilku následující pracovní den.
Jak správně vyreklamovat špatnou dodávku/vadné zboží?
- Reklamaci lze řešit několika způsoby: osobní návštěvou na pobočce s daňovým dokladem, online vyplněním reklamačního formuláře nebo zasláním na některého z našich obchodníků. Reklamaci vyřídíme v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů.
Co je to kredit a lze jej zvýšit?
- Kredit je výhradně určený pro registrované firemní zákazníky a nastavuje se individuálně. Slouží k nákupu zboží na fakturu. O zvýšení kreditu můžete požádat prostřednictvím e-shopu nebo kontaktujte některého z našich obchodníků.