Poškozená zásilka
Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku PPL.
Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku u České pošty.
Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku dopravou Elfetex?
Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).
Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.
Postup pro správné nafocení poškozené zásilky zde.
O dané záležitosti nás informujte s číslem reklamace na eshop@elfetex.cz.
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Postup pro správné podání poškozené zásilky zde.
O dané záležitosti nás informujte s číslem reklamace na eshop@elfetex.cz.
V případě, že jste převzali zásilku od přepravce Elfetex a zjistíte, že obsah je poškozený, kontaktujte svého obchodního zástupce, připadně využijte e-mail eshop@elfetex.cz
Do emailu uveďte číslo objednávky (případně dodacího listu, nebo faktury), položku, která je poškozená a popis poškození. Přiložte také fotografie poškozeného zboží. Naše reklamační oddělení se o vše postará.
Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku PPL.
Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).
Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.
Postup pro správné nafocení poškozené zásilky zde.
O dané záležitosti nás informujte s číslem reklamace na eshop@elfetex.cz.
Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku u České pošty.
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Postup pro správné podání poškozené zásilky zde.
O dané záležitosti nás informujte s číslem reklamace na eshop@elfetex.cz.
Jak nahlásit poškozenou nebo chybějící zásilku dopravou Elfetex?
V případě, že jste převzali zásilku od přepravce Elfetex a zjistíte, že obsah je poškozený, kontaktujte svého obchodního zástupce, připadně využijte e-mail eshop@elfetex.cz
Do emailu uveďte číslo objednávky (případně dodacího listu, nebo faktury), položku, která je poškozená a popis poškození. Přiložte také fotografie poškozeného zboží. Naše reklamační oddělení se o vše postará.